12/4


Funderar på att klippa mig så här sedan eftersom jag redan har rakat på andra sidan. Lite roligt att de är Kelly på bilden.

Allra helst hade jag velat ha långthår med lugg men det är kört så då får man bli korthårig. Men min frisör vill helst att jag ska vara korthårig så hon blir nog glad när jag säger att jag ska bli korthårig :)

Idag har Lina min kusin varit och kollat på lägenheten och tycker den är super fin så hon ska fundera om vill hyra den. det vore ju härligt om hon bestämde sig för de :) Sen så gick vi på stan för lite tidsfördriv och köpte glass.

Igår kväll så sprang jag en sväng. hur skönt som helst förutom att jag höll på att spy :P snacka om dålig kondis men de är bara att forstätta. Imorgon bli det en löptur igen. Ser framemot den :)

Tycker det var lite roligt att Sara och min vän Madde fick barn samma dag :D
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: