10/4

Åhh Herre min jävlar vilken patetisk människa! hon måste vara frutkansvärt deppad och olycklig. Det är så jag tycker synd om henne NÄSTAN. vilket skämt.


Ojoj vad bebisar det föds! Fick reda på att Madde och Tim fick sin lilla flicka idag, så söt liten tös :)

Igår kväll åkte vi hem till Therese och Rikard för filmmys sen såg vi på BB. Super kul att träffa min älskade vän Therese igen det var ett tag sedan för våra familjer har varit sjuka!

Ingen promenad idag, vilket pissväder, de såg jag i imorse med men man hade hoppet att de skulle bli bättre. Bajs det ska vara skit väder hela veckan! kan det inte bara hoppas över april och maj istället en trevligare månad :)

Ringde till dom som sålde datorn till mig och jag ska få en ny för att när jag kopplar in HDMI och stänger igen datorn så flyger musen runt hela skärmen. skit drygt på tvn när man ska se film.

Längtar som fasiken till gaddningen!


Postat av: Anonym

Du kanske kunde få den inte hon kan få ;-)

2012-04-12 ~ 20:40:13
Postat av: Malin

Jasså och vad kan de vara då? man väljer väl sina vägar här i livet. Mår man skit så varför fortsätta liva i skiten? man borde väl göra något åt de? ;)

2012-04-12 ~ 23:29:04
URL: http://shedevilracing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: