Vårat Underverk



Vilken Undebar känsla! det går inte att beskriva med ord man måste själv uppleva det. Det är ju mycket mer verkligt för mig nu än vad det var innan. Pappa Peter satt med ett stort leende hela UL sen när han fick reda på könet så tror jag det höll på att komma en tår för honom <3 Så nu är det bara att spåna på lite namn till lill pojken våran! <3 och det är 100% säkerhet att det blir en pojke för annars hade aldrig BM sagt det sa hon. Hon var riktigt bra att ha å göra med hon var ärlig och rak på sak.

Jag blev ju fram flyttad så jag är i vecka 20 nu 19+2 så jag har gått halva tiden! :D Beräknad Bf är 2012-02-19 längtar så otroligt.

Innan vi gick in till UL så var det en bild på ett UL kort där en bebis sög på tummen och Peppe sa då, tänk om våran bebis suger på tummen. Och det gjorde han så häftigt att se men BM sa att det är ovanligt att se så här tidigt men, vi fick! :D Han rörde sig hela tiden oxå så han kunde inte vara still.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: