Tisdag

Idag så är det första gången på 2 veckor som jag inte har ont i huvudet! underbart måste jag säga.
Måste kolla upp detta snart men då säger dom att det är stress och ger mig tabletter. Men ska vara på dom att dom ska göra en utredning, men jag har inte tid med nu och springa till någon sjukgymnast så det får bli efter skolan någon gång.

Idag så har jag och gubben kontaktat en med beganad barnvagn och det är Emmaljunga Cerox jag har verkligen fastnat för den när jag var och kollade på den i barnenshus. Crescenten var inte alls lika bra inte lika skön i dämningen och ranglig kändes den som + att det var ljuft hjul på den med minus för de.

Lägger ut bild på barnvagnen sedan om vi köper den!

Jag var förbi stora syster idag och kollade läget och då fick man träffa Camilla, så syrran hade fin besök :P vi gjorde även ett test för att se vad det är för kön, man ska ta sin ring och trä igenom ett hårstå ifrån sig själv och hålla den över magen och går ringen i cirklar så är det en tjej, gungar den så är det en pojke :) men nu har ju jag ingen ring så jag tog mitt halsband och syrran höll det över magen och jag kan LOVA att syrran rörde sig verkligen inte och mitt halsband rörade sig som jag aldrig sett förut jag trodde det var ett skämt, och det stämmer nog att det blir de :) men ska kolla på UL oxå för att vara riktigt säker.

Det är verkligen inte långt kvar nu! det är bara 3 veckor kvar till RUL :D


Så skön röst! :D från Idol


Postat av: Tina

Jag vill gö om testet å innan ni ska på UL å se om de stämmer :) Sen tog väl du några kort på dopet? Skulle vilja få dem så ska ja skicka in å framkalla :)

2011-09-06 ~ 21:21:30
Postat av: Malin

Det är klart du får göra det :) Yes dom ska du få!

2011-09-06 ~ 21:25:27
Postat av: Sara

Blir nog en liten tjej de där också ;) tur ni ska kolla för annars spricker man av nyfikenhet :) haha! Vi måste ses snart! Kramar!

2011-09-06 ~ 21:35:42
URL: http://sawja.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja det tror jag med att det blir :) ja det var ett tag sen vi sågs, nu är man kanske lite trevligare att umgås med nu oxå :P kramar

2011-09-07 ~ 09:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: