Tisdag

Båten är nu äntligen upptagen. Nu är de bara att skruva isär drevet och kolla vad felet är.

Nu är Jimpa är här och hjälper oss med diskmaskinen. Skönt att slippa diska efter varje måltid. Senare ikväll så kommer Jerry och kolla på rummet och se vad som behöver göras, han ska få måla lite lister.

Jag har beställt biljetter till småstadsliv, längtar tills man får se nya teatern :D beställde till Mig, Peppe Mamma Och Pappa :D sen så hörde jag att det var fler som skulle gå :)

 
OJ vad tiden går på söndag har jag gått halva tiden. Imorgon ska vi på UL så spännande det kommer att bli! :D

Känner att detta inlägg blev stelt och tråkigt men det får bli såhär idag!

Glömde at skriva att jag har fått dille på klubbor! så gott.. kom inte ihåg sist jag åt dom men det var bra länge sedan! :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: