Måndag

Idag så blev det premiär på att köra lastbil! :) oj oj vad kul det är! sen så gjorde vi säkerhetskontroll typ 30 gånger närå men det kändes som det. men bra träning in för uppkörningen.

idag hade jag mammabyxorna på mig för första gången och jäklar vad osköna dom var, dom tröck på magen, bläää förlåt Tess känner mig så otacksam. men du känner mig ärlig som jag är :P jag ska köpa mig sånna mammabyxor som du har istället dom var super snygga ;)

tänkte jag skulle ta tag i håret snart måste färga och klippa mig :) vill ha en massa färger i håret. svart underhår och brunt överhår med blonda slingor. kanske någon kan hjälpa mig med det :P

jag och älskling skulle gå på bio ikväll men det blidde inte av jag är så trött så vi får ta det till ihelgen, vi skulle gå på Jägarna 2.

Jag känner mig så glad! Förra veckan var ett helvete jag var irriterad arg och sur, förstår att Peppe blev på ett jävla humör han med. Men i lördags så vände det jag blev så glad och kärleksfull. vill bara kramas och allt flyter på. känns bra igen vad skönt måste jag säga. jag mår så mycket bättre när jag får vara glad :D

Sitter och kollar på Svergies historia tycker det är så intressant :) nä nu ska Peppe så tillbaka sin dator. Min dator ville inte leva längre tycker det är jävkligt tråkigt efter som nu är alla mina bilder borta på hundarna jag haft. 

Nä nu måste jag sluta skulle kunna skriva hur mycket som helst idag! :) god natter 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: