lördag

Jag är så otroligt jäkla rastlös och det händer ingenting eller jo det är ju det de gör men det är inte tillfredställande för mig. Vill åka bort!

Har iaf åkt och hälsa på mamma och pappa en sväng idag, sen åkte jag och Peppe till lillsyrran, Oskar och Tuvis käka krov och spagetti sen fick vi gotta.

Jag har aldrig i mitt liv blivit skuren i handen av någon förut men Peppe han skar mig i handen med flit. fattar inte vad man tänker med då. han trodde inte det skulle bli ett skärsår men herregud det är ju en kniv! men dåligt samvete fick han det ska han ha.

Jäklar vilken bitterfitta jag är idag! så hemsk är det så att det känns som om jag skulle kunna lika gärna hoppa ifrån balkongen. fan man vad jag hatar hormoner jag är ju fan inte ens trevlig att umgås med, det är väl inte alltid jag är så. allt är så jobbigt just nu. orkar inte med mig själv ens.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: