Less

Vad less jag blir på folk, som ska försöka dömma vad jag ska bli för mamma och om jag kommer att klara det, vad är det för jävla sätt? det är ju verkligen något jag stör mig på så in i helvete att ALLTID folk kommentera eller försöka snoka i andras liv. skaffa ett eget liv för helvete! när man drar in ett barn i bilden som inte ens är fött än och bara slänga ur sig utan att ens veta bara tror en massa saker! så jävla lågt.

Nä men jag kommer inte att bli någon bra mamma, det är ju supa jag ska göra så fort jag kläckt ut mig ungen, men h*n ju ha en pappa som kommer att ta hand om bebis, så de löser sig om jag inte kan ta hand om mitt eget barn ens. Men då borde jag väl förhelvete vara omyndighetsförklarad eller en annan störning/pundare om jag inte skulle kunna ta hand om våran skatt!! vårat eget kött och blod!!!

Lite roligt ändå att dom orkar gå runt och tänker på något sånt och ägna tankar på mig än kanske deras egna fel och brister. Eller vem vet dom kanske är perfekta! :D vad härligt...


tycker den här bilden passar in så bra för man har fått höra att man är lik henne! :P


Postat av: Sara

Haha :) dumhuvuden finns det många av! Sen blir allt så mkt jobbigare av alla hormoner också men tänk istället såhär! Hur många vi är som stöttar er och finns för er och längtar efter bebis tillsammans med er! Kramar från oss :)

2011-09-01 ~ 20:26:12
URL: http://sawja.blogg.se/
Postat av: Tina

Håller helt med syster. Sen så kan dom ju inte ha så mycke i sitt liv när de måste fundera och prata om ditt liv. Så lägg ingen energi på dom som pratar skit. Vi längtar då massor!!! Kramar från oss :)

2011-09-01 ~ 21:00:22
Postat av: Malin

Sara och Tina barnet kommer inte att få bättre fastrar :) längtar så mycket tills ni får träffa h*n :D



Ni är så snäll och verkligen finns där för oss! jag blir så glad av er! :D massor av kramar!!

2011-09-01 ~ 21:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: