Äntligen Onsdag

Jag är SÅÅÅ trött hela tiden. Det är så tråkigt att man orkar knappt orkar umgås med någon, jag är så jäkla lat och tråkig. Men det kanske blir bättre hoppas jag.

Igår kväll så sparkade lillen och Peppe la dit handen men kände inget, Peppe blev lite ledsen för han ville så gärna känna, men det får han göra om någon vecka då kommer sparkarna vara ännu starkare.
Jag kan inte beskriva med ord hur jag längtar tills jag får träffa våran ängel, jag tror det kommer vara en helt fantastisk känsla. <3

Fick reda på att vi ska på barnkalas på lördag :D vad kul, Joline fyller 2år, stora tjejen :D

Nu kom Jordis hit med sticksåg så nu kan Peppe äntligen lägga in golv WIIE! hoppas det blir klart till helgen :)

Ska lägga upp nya magbilder nästa vecka så håll ut! :)

Nu ska jag fortsätta att kolla på Bonde Söker Fru höhö



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: