ännu en dag

Vaknade på samma humör som igår men nu känns det lite bättre måste vara lite glad iaf nu när man ska ha Peppes familj på middag. Har hunnit städa hela lägenheten och diskat ska snart åka och handla lite mat. 

Jag tycker mest synd om Peppe som få stå ut med mig när jag är så här. Jag vill inte vara så här. Ursch men det går över.

Ja vi var ju och kollade på hus i veckan men det var inget att ha vattenskada i hela badrummet och åt helvetes för dyrt, dom kan ju lycka till att få det sålt! Det kommer fler hus som tur var men vi ska lägga det på hyllan ett tag och se vad Peppe ska göra som med båten om han ska ha kvar den eller sälja.



Peppe jag älskar dig, vill aldrig förlora dig <3 du betyder mest för mig och jag har aldrig varit så lycklig som med dig! Tack för att du finns där för mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: