4/9

Igår på morgonen så åkte jag och hjärtat till bytar dagen på brännaborg. Vi hittade lite bebis kläder 5 eller 6 plagg för 100kr det är så kul att handla när det är så billigt :) Nu är jag och Peppe inne på Crescent barnvagnen igen känns som att det kan vara värt att köpa en ny sån för 4000kr.

Iaf så, efter bytar dagen åkte vi vidare till biltema och köpte nytt batteri till bilen och åkte sen in på systemet och köpte alkoholfritt cider och Peppe köpte någa öl och cider till kvällen då vi skulle åka med båten till lustholmen. När vi kom hem från birsta mekade gubben och jag for hem och fixade lite i hemmet och gjorde ordning mig tills vi skulle åka till mamma och pappa på middag :) det blev palt så gott det var, och mätt var jag hela kvällen! :P  När vi kom hem ifrån mor och far så åkte vi och lämnade Eros hos Anders för han ville så gärna vara hundvakt :) sen kunde vi äntligen åka ner till båten och lossa och åka viade med båten till lustolmen, och det kan jag säga att det gick åt helvete, efter halva vägen så tvär dog motorn och vi stod precis där det var öppet mot havet så stora jäkla vågor kom, och ankaret tog inte. Så det var ju bara till att ringa till SSRS så dom kunde bogsera in oss till land så vi kunde åka vidare sedan till lusthomen via bil istället. Peppe han blev inte så glad över detta men jag sa, det är ju inget att sitta hemma och deppa över, så vi drog dit och hade skit trevligt och vi dansade tillsammans och så mysigt vi hade :)

Idag har jag varit med go bruttan Tess oh vi snackade bara en massa skit :P det är tur jag har henne som man kan prata exakt allt med! Love you!!!

AAhh just det jag klarade hjullastar kortet i fredags så nu är det bara lastbil kvar! äntligen:D


Postat av: Therese

Meen :) detsamma vännen, love you too <3

2011-09-04 ~ 21:11:36
URL: http://tankarblirtillord.webblogg.se/
Postat av: Emma

Tips på barnvagnar!

kolla in denna sida. www.swekidz.se

Dom ha riktigt fina vagnar.

Har själv en nowalex focus o e kanon nöjd fast vi inte invigt den än :P

2011-09-05 ~ 10:26:32
URL: http://rufset.bloggplatsen.se
Postat av: Malin

Tack för tipset Emma! :D vi ska fundera så får vi se vad det blir :) hörde att du inte har så långt kvar! gud så spännande :D

2011-09-05 ~ 20:54:24
Postat av: Emma

Ja de bästa e ju o klämma o känna på alla vagnar :P

Nä nu e de inte långt kvar alls!

Ja himlarns spännande o roligt är det :D

2011-09-06 ~ 10:26:40
URL: http://rufset.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: