12/9

Idag har jag fått köra lastbil med manuell växellåda, måste berömma mig lite för det gick bra! och läraren undrade om jag hade kört mycket förut? Nope aldrig kört förut så det var kul att höra.

Lördags var jag och gubben på crossbanan hela dagen och frös, vi var flaggvakt så jäkla tråkigt. men det var ju troligen den sista gången oxå. För nästa år har vi ett barn :D

Vi var ju och köpte barnvagn i fredags en emmaljunga blev det, super nöjd :)

Igår åkte jag och Peppe över till mamsen och papsen så Peppe kunde få kolla på F1 oxå blev vi bjuden på mat. dom är bäst! :) Vi fick ju mat där i lördas oxå så jäkla gott men och äppelpaj som efterätt :) På kvällen så for vi ner till svall och kollade på Jägarna 2 den var super bra, men 1an var bäst.

Idag så ska jag till tandläkaren och Peppe lämna blod prov, sen ska vi hem och koka pären och steka körven och bacon.

Jag är nu i vecka 17 och jag har känt bebis sparkat i 3 dagar öven så jag kände med handen :) så kul. Sen så drömmer jag om bebis varje natt. endel drömmar är bra en del är så hemsk så man skulle lugnt kunna göra en skräck film av de.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: