Söndag

Igår så åkte hjärtat mitt till nora och körde cross. Så jag ringde till Tess och frågade om hon var hemma Tess: "ja det är jag" Jag: "okej bra! jag tar med mig hårfärg så du kan färga håret på mig" Tess: Jaha utnyttjar du mig? Jag: "ja det vet du!" haha ja sån relation har vi ;) hehe men det är så skönt att vi har vet var vi har varandra och i ställer alltid upp på varandra! När jag var där så fick jag se min försenade födelsedags present som hon höll på att bli klar med :) Längtar tills jag får den! Sen så färgade hon underhåret svart på mig hon kletade på bra kan jag säga hade fan svart färg halva ansiktet och på kvällen skulle man till hornöberget, men jag kan slå vad om att Tess stod och små log när hon smetade på färgen hehe :P lilldjävulen. Det sa även Peppe när jag kom hem han sa vad fan har du gjort. ja det var Tess sa jag haha.. Peppe sa desamma som mig hon log säkert :P
Men iaf så gjorde det mig inget ;) Jag fick ju blåbärspaj sedan det var super gott!


Längtar till sommaren ska vi ta en riktig fest kväll hon och ja ;)

Idag så ringde Tess till mig och frågade om jag ville med och köpa ett soffbord som hon hittade på blocket. Det är klart man är på! :) hatar att sitta i lägenheten så gör allt för att komma härifrån. Jag och Tess for och köpte soffbordet det var exakt likadant som Peppes fast mindre. Sen for in till skopunkten och Tess köpte skor och vi köpte likadana tofflor as mysiga :)Sen så åkte vi till några andra affärer men det var Ikea och Rusta som vi handlade lite saker på sen for vi hem! Super nöjd med dagen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: