Söndag

Igår var man på halloween fest, det var kul att se alla utklädda men måste säga att jag tycker syrran var bäst utklädd! :)


ja ni ser väl själv vad hon ska föreställa.


Peppe var 80-tals rockare! tyckte det klädde han som fan! :) han fick låna mina lack byxor! han var riktigt het i dom. det tyckte även brudarna på krogen haha..




Mange hade ju lätt den snyggaste kostymen men han var ju ensam att ha det med :P

Vi drog till krogen sedan jag, Peppe, Mange och Syrran hade trevligt, men varför ska krogen vara så jävla överskattat. Det är ju roligast på hemmafester :) iaf Peppe han dansade som fan har inte sett han dansa så mycket någon gång :P vilket fyllo haha!

Nu ska jag ta med mig en backis Peppe och åka till morsan och farsan på middag :) blir god palten! tänkte även sno deras tvättmaskin, jag har inga kläder snart att ha :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: