Helg!

Dricker julmust och äter pepparkakor medans jag bloggar det är inte dumt. Chattar även med en vän på FB oxå. Har precis kommit hem, jag har varit barnvakt åt syrrans kids! Dom fick bada så nu har syster rena små troll :P Man kan inte säga mer än att man älskar Tuva och Teus! :)

Peppe är och skruvar i enduron han har fått ett nytt elsystem då det andra slutade att funka. vilket skit att det inte höll längre! Men nu har han fått sin prestent av mig, han fick Shot crosskläder! Han blev super glad <3 han har ju inga crosskläder som är hela längre så då var det ju prefekt att han fick de.



Åh vad jag längtar till år 2012 det är så mycket som händer då! vi får träffa vårat barn och vi ska åka båt och kanske man bor i hus då! Sen ska vi åka till Thailand. Vi skulle ha åkt nu när Tina och Anders åkte men jag har ju skolan som jag vill helst bli klar med innan våran son kommer så jag hade inte riktigt tid! Men Thailand finns kvar till nästa år oxå! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: