4/10

ååh herregud vad tiden går fort! snart är det ju jul! får lite panik när jag tänker på de. Måste tänka ut vad jag ska ge mamma och pappa! Sen så fyller ju Peppe år snart oxå.

Längtar till sommaren så otroligt mycket ska då äntligen få köra min första tävling :D så får Peppe och sonen stå på sidan och Hejja!

Jag har fattat att jag ska bli mamma det är så underbart och jag längtar bara mer och mer för varje dag tills jag får träffa våran pärla. OM jag får fantisera på hur han kommer att se ut så tror jag han kommer att ha mörkt mycke hår och kommer vara jätte lik sin Far :) men det ska verkligen bli kul att får se mitt hjärta!

Ska gå ut med Eros en snabbis nu sen kolla på Outsiders sen Desperate Housewives :) ska käka morotskaka till! hihi



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: