24/10

Nu är det inte långt kvar till jul! :) gud vad jag längtar jag är som ett litet barn! Det är ju bara så mysigt.

Igår så var vi och åt hos svärmor. Sen så åkte vi med Jonas och Lillemor till syster och käkade tårta, det var Jonas som bjuppade eftersom han fyllde år i lördags :) vi hade super kul hos syster.

Jag ska vara chaffis på lördag för då ska vi på halloween fest, jag vet exakt vad jag ska vara. Syrran får hjälpa mig med sminket. Det kommer inte vara något speciellt. Måste köpa vin eller liknande till mig (alkoholfritt). Är så party sugen så fy fan. Men jag kan ha lika kul nykter :)

På torsdag fyller lilla filluren Teus 1år, så ska åka in på birsta och köpa leksak till honom! Sen in på systemet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: