18/10

Jag fick en konstig känsla igår när jag tänkte på att det är faktiskt människor som läser om mitt liv här på bloggen. Tanken slog mig helt spontant och fan ni känner ju typ mig, förutom dom som redan gör det. Ja men det finns väl inga nackdelar i det? Dom som kanske har en massa fördommar om mig kanske tänker, det är väl inget fel på henne eller så kanske någon av er känner igen sig i mig? Eller kanske inte kanske endel tycker jag är helt bakom flötet.

Men det är klart folk får tycka vad dom vill om mig det skiter jag i :P Men som alla vet ingen är perfekt!

Jag sitter och beställer en sak till Peppe jag vet han kommer bli super glad! :D jag kommer inte kunna hålla mig ifrån att ge honom den så fort den kommer :P Vad har man gjort idag då, jo sett på en massa serier Dexter & Desperate Housewives och det har varit så skönt :) nu tänkte jag hoppa i duschen och sedan fundera på vad jag ska laga för mat :P  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: