12/10

Ja det var inte igår. Har inte haft tid med att skriva har fullt upp varje kväll, men idag så är jag bara så trött skulle egentligen varit hos Tina nu på ljusparty, men är helt död i kroppen o i knoppen.

Har kört upp idag för C jag klarade hälften, körning var kanon men funktionsbeskrivningen var lite sämre så jag ska få komma tillbaka och bara göra funken. Skönt som fan att man klarade körning för den är ju värst.

Var och kollade på hus med Hucka och Peppe, Tina och Nea var oxå med. men oj så fint det är där ute och så fint med sjön nedan för huset. Allt var bara så fint, läget ja allt! :) Det verkar som om Peppe ska sälja lägenheten, ska bara fixa listerna i rummet sen så verkar det som den ska ut på blocket.

Är bara allmänt trött annars, orkar inte ens med mig själv. Minsta lilla kan få mig att grina, usch men så är det nu ska jag ta och lägga mig.

Det bara 130 dagar kvar till beräknad förlossning! Längtar tills jag får träffa dig <3 Birger <3 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: