vad gör man!

Jo jag är ju sjukskriven nu till 19/2 så jag har all tid i världen att umgås med folk, städa och bara vara! 
 Jag ska plugga klart yrkesförar beviset så jag klarar det! :) sen har jag bara E kvar. Ångest har man ju att man inte han klart med skiten men det är inget att göra åt, jag får ta det som de är nu.

Igår vid 2 så for jag hem till Tess och bara umgicks och mysade. Jag färgade håret till denna färg! :) tyckte min färg var så tråkig nu så ville ha en förändring och snygg blev det! :) nu är det bara en klippning som fattas.
 


Jag blev ju bjuden på kalas hos Tess mamma oxå! :) Så gulligt, det var verkligen super god smörgåstårta och trevligt! Jag gick ju därifrån propp mätt :P På lördag ska jag Tess O karlarna umgås men vi har fan inte en aning om vad i ska hitt på för jag får inte göra något typ bara ta det lugnt, :jo vi kan shoppa och killarna kör oss i rullstorlar hahaha :Citerat från Tess: ;)

Ja på dagen på Lördag dag ska vi åka och gratta min älskade farmor som fyller 69år! men det är bara siffror ;)
Jag är så glad att hon ska få bli gammel farmor igen :) hon har ringt mig flera gånger när jag låg på sjukan hon var så orolig. men det var ju alla i min närhet!

 





dom vägde och mätte våran bebis och han var stor för sin vecka och dom kollade upp var han kunde tänkas väga och ungefär 900g. Våran lill kille :)

Ska snart börja åka till rö och hälsa på Selina min kusin och hennes nykläckta bebis Belina :) ska bli mysigt att få träffa dom! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: