TM 250fi


Detta blir mitt nya vrål åk 2012, det är en TM 250Fi 4-takt :D Den kommer till oss om ca en vecka! Hoppas den blir lika trogen som 125an har varit :P Älsklingen ska sänka den med 7cm så jag kan nå ner riktigt. Det ska bli riktigt jävla kul att få köra en TM.

Det ända som kommer bli lite närvöst är att man ska byta från 2-takt till 4-takt men det kommer att gå super bra tror ja. Jag har ju kört Peppes 4-taktare och det har gått bra. Så till våren så är det träning som gäller om man ska kunna ställa upp på en tävling i sommar men går det bra så blir det fler! Sattsar på att komma bland top 3 på mittcupen. Vi har planerat köra lite ner över i landet kanske hoppas på att få åka med fler tjejer som kör där.

Älskling du är BÄST det vet du! <3 Du lyckas alltid överraska mig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: