Sorry!

Ser att många har väntat på ett nytt inlägg! :) jag har som sagt haft super mycket att göra! men jag börjar att berätta om GGN helgen! :)

 Helgen var helt kanon! Jon och Per mina gamla cross kompisar var ju oxå med till GGN var skit skoj att umgås med dom! alltid lika kul :D När vi kom fram på gotland så åkte vi direkt till vandrahemmet och det var hur fint som helst där skulle jag absolut vilja bo nästa gång! :) På tävlingsdagen så åkte jag runt med Peppe på hans hoj och kollade på starterna, säger bara satan så häftigt det var att se! Sen åkte vi till hästskon där det är som jävligast, lerigt och halt. Man kunde inte hålla sig från skratt när dom vurpade i leran. Men man vet ju själv att man inte hade tyckt det var så kul, det var väl därför man kunde skrattade åt det när man själv inte var i den sittsen :P

När Peppe skulle köra så fick jag vara depå vakt, hjälpa Peppe när han kom in oxå :) det gick inte så bra för gubben han hade vurpat och blivit påkörd så det hade bara jävlats för honom. Hoppas på att det går bättre nästa år! :)

Idag har jag klarat C kortet så skönt! Men det känns lite overkligt oxå men jag fattar väl när man får köra själv! :D underbart WOOHOO!!!!! Nu är det bara E och yrkesförarkompitensen kvar!

Imorgon ska jag och Peppe vara barnvakt och Teus! <3 ska bli mysigt men han ska typ sova på engång när vi kommer men man hinner gosa på honom i 1 timme iaf :)

Jag tänkte jag skulle ut och gå med Eros nu så vi båda får röra på oss! :D sen blir det lussebullar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: