Lill Lördag

Ja lill lördag är det för vissa men för mig är det en helt vanlig onsdag. Har inte hunnit med så mycket ätit, tagit ner tvätt och duschat. Vickan och Johanna kom och hälsade på en snabbis. Vickan skulle åka till Gävle (där hon bor) jag som har saknat henne så mycket och fick bara träffa henne 1 timme max. Hon kom ju hit för att köra upp för B och hon klarade det! :D Grattis klittan! ;) Tänker snart gå och sova orkar inte hålla ögonen öppna tyvärr :( har fått stanna flera gånger efter vägen och för sova ett tag och sedan kunnat köra hem, det är hemskt!

Har tagit hem en massa jul musik på Spotify! :D så mysigt!!!

Imorgon är det fullt upp för det är sista kvällen vi kan packa och sånt innan Gotland Grand National! det ska blir så skoj! häftigt att se starten, riktigt mäktigt! Jag ska få åka på Peppes cross med honom så får han visa mig vart jag ska stå och sånt :) ska försöka klämma på mig cross kläderna oxå men byxorna känns som att jag aldrig kommer att få på mig.

Vi måste hinna med att tända ljus på gravarna var och köpte ljus igår!

Men det ska verkligen bli kul att åka på en tripp! men sömnbrist kommer jag få eller jag har ju de redan blöder näsblod nu lite då och då som jag aldrig har aldrig gjort det förr.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: