Kanon dag

Igår var det verkligen en kanon dag! Började med att jag åkte ner till skolan och hämtade alla mina saker som jag hade skåpet. Sen for jag till Peppes jobb och pluggade lite, och duscha lilla skit Eros oxå :P

När älskling slutade jobbet så for vi till BiteLine och svullade i oss en pizza som vi delade på. Det var gott jag som har längtats efter Biteline länge! När vi kom hem så överraskade Peppe mig med något som jag fan inte kan bli gladare över! han kan verkligen överraska, så jäkla glad jag är!!! Längtar tills jag får den.

Jag ringde sedan till Angelica och frågade vad hon gjorde, Jonas och hon funderade på att gå på Twilight så vi hakade på! :) Den var den mesigaste av filmerna men se bar. Efter filmen så for vi ut till brunbyn till Jeppe och Camilla! :) och där slutade våran kväll!

Hela fredagen var helt fantastisk, bästa Fregaden på länge!

Nu ska jag ta och göra mig iordning för vi ska åka och gratta Farmor :) sen på kvällen så blir det en superkväll hos mor och far, Tess och Rikard kommer oxå så det kommer blir en kanon dag igen! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: