Stängt

klingrebanan har stäng pga att banan är för lös för det har tinat. Jag som hade sätt framemot det men men inte så mycket att göra åt, det ska ju bli skönt att få köra på bar mark snart :)
Peppe sa att jag skulle ringa och kolla med Nordmalings crossbana så jag ringde dit och kollade den var öppen imorgon, så då ska vi bara kolla med gänget som samåker med oss om dom ska med.


På sportlovet kanske älsklingen tar ledig någon dag så då ska vi åka och träna! vi vet dock inte vilken bana det blir till eftersom klingre har stängt.


V11 ska jag börja lastbilsutbildningen, jag har längtat som fan till den! det ska verkligen bli super skoj.
utbildningen är bara 6mån så det kommer blir mycke pluggande :) sen blir jag lastbilschaffis :D


Postat av: Elin

Tja. En crossbrud! :D Vad roligt.

2011-03-04 ~ 14:54:16
URL: http://littleramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: