snöspår

Blev väckt av älskling vid 8 tiden imorse det var bara att kliva upp och göra sig iordning för färden till Östersund. Vi drog till garaget så fort vi käkat frukost, så då var det bara till att lasta hojarna i bussen för dom var färdig servade och kör klara. Färden till Östersund var inte så jävla kul fy fan vilken tråkig väg det är i 2,5 timmar.

När vi kom fram så rastade vi Eros gud vad han tycker det är kul att få följa med :) han blir så glad. Sen lastade vi ur hojarna sen var det bara att gasa, slingan tog ungeför 25min så den var jävligt lång som tur var körde Peppe efter mig första varvet och det blev några vurpor. Hucka han körde i förväg. Men jag kan lova att satans så mycket roligare det blir när man hade plast under stövlarna! man bara följde efter crossen. Fick låna ett par stövlar av Peppes kompis och han har stl 42 kanske och jag har stl 38 men man få ta det man haver så länge, nästa år får jag fixa nya stövlar som jag ska ha till snöspår. Dom andra 3 varven körde jag själv fast Peppe kom som ett spjut och låg bakom mig då han varvade mig :P 2 sista varven fick jag in tekniken fan vad fort det kändes som att det gick bara för man körde i skogen. Men roligt var det när man kom på hur man skulle göra som och det gäller att man gasar annars vurpar man.

Det kändes att man hade en crosshoj då stötdämparn var så jävla hård inställd var inte alls som en endurohoj, förstår nu varför man egentligen ska ha enduro till detta, för jag höll på att stuttsa över styret några gånger.

Nu sitter jag och är helt jävla slut i kroppen, detta tog bra känner jag. Imorgon ska jag till tandläkaren och dra visdomstanden, det ska bli skönt att bli av med den, bara i vägen ändå.

Eros :)


Jag

  
Peppe <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: