30/3

Nu är det inte långt kvar till April :D det går verkligen till ljusare tider, men kanske inte för mig personligen. Inget går som man planerar eller tänker, så man får väl ta och börja om på en ny kula och börja fundera om igen. Men det blir nog bra till slut med allt!

Vi har nyss kommit hem ifrån garaget nu,vi håller på att lägga om däcken på crossarna till sommar däck! vi fick hemma gjord müsli av Peppes syrra, det var super gott :) det ska bli kul att åka till Ånge och träna. Jag hoppas på att vi blir några stycken. Det händer väl inte så mycket nu jag är otroligt trött jämt och ska snart gå och lägga mig så jag kommer upp imorgon, ska hjälpa till på Peppes jobb imorgon för jag ska inte vara på skolan fören vid 12,30.

Jeppe och Jordis har kommit på ett nytt smeknamn på Peppe ;) Spider-Pepp tycker det var riktigt kul då dom sjunger på spiderpig låten ifrån Simpsons :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: