21/3

Mesta dels av helgen har varit underbar :D på lördag fyllde pappa 51 så vi åt tårta och hade preimär grillning, gott det är! man blir aldrig less på den maten. Jag, Peppe och Johanna och Oskar fick för oss att vi skulle åka pulka! så vi tog morsan och farsans overaller och drog iväg, vi hittade en brant och fin backe och fan vad kul vi hade. Det var så längesedan jag åkte det så jag minns inte när. På vägen hem så åkte jag och Peppe bakom syrran bil hon körde kanske 25km/h men det känndes som 70km/h :P men det var hur kul som helst kanske blir att man åker bakom skotern någon dag.

På kvällen så åkte jag till Tess för att festa lite, det var faktiskt mycket folk där och trevligt var det! Men jag for hem vil 23-24 tiden då var jag riktigt onykter på en cider en öl och en shot. Dagen efter ville jag bara dö! fan så bakis jag blev på det lilla jag drack. Och vi skulle ju ut och åka skoter hos Jeppe och Camilla, det gick bra tills kl var 11 då kom baksmällan som en käftsmäll fan så bakis jag blev och var inte alls social, hela dagen var förstörd. Så nu känner jag att det är inte alls värt det att dricka när man blir bakis på så lite, men det har jag sakt varenda gång jag blir så bakis att jag ska bli nykterist men jag lär mig aldrig.

Motocross har jag inte kört på en vecka nu, känns verkligen att man saknar det men jag har haft en sån mysig helg ändå utan cross så jag har klarat mig bra, få se vad som händer till helgen om det bli cross då eller om vi ska fixa klart båten. 

På påsklovet så ska vi förmodligen på crossläger i Ånge då är det bröderna Dygd som ska träna, det är 3 dagars det ser jag fram emot :D  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: