18/3

Jag måste säga att detta är den mest intensiva veckan på länge jag varit med om. Jag är HELT slut måste jag säga och jag har hur mycket som helst om jag måste plugga på nu, det ska vara förhör på efter praktien som jag ska ha nästa vecka. jag måste kunna multiplikations tabellen.

Ikväll blev vi bjuden på mat och tårta hos Jeppe och Camilla, Jonas var med för den delen på det oxå :) det var gott som fan! Sen sminkade dom mig grön för jag skulle sitta och camma på någon sån här chatt så det var lite kul när man fick se folks miner jag såg ut som Shrek :P

Imorgon ska vi till mammsen och pappsen på middag då dom ska grilla, wiee :D sen skulle få tårta där med, var är det som händer tårta över allt :P På kvällen ska vi till Tess och Rikard för dom skulle ha fest det ska bli trevlig var ett bra tag sedan jag var på fest nu men det ska bli kul.

Det verkar som om det kanske bli cross på söndag men det beror på vädret och om min fot är bra, det blev en liten olycka när jag och peppe busade jag sparkade in foten på kanten av bordet så nu är den svullen och dunkar.


Postat av: Elin

Vet man nu om man har massa plugg i maj? :P haha

2011-03-19 ~ 00:03:44
URL: http://littleramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: