15/3

I söndags var vi till Klingre och körde snöspår, jag kan säga det att fy fan vad less jag var på denna skit! jag ramlade hur mycket som hällst och jag ville bara därifrån, jag frågade Peppe hur långt det var kvar på snöspåret och han sa: vi har inte ens åkt hälften än. Satan vad arg jag blev det var fel på precis allt tyckte ja, hur som helst så tyckte jag snöspåret var för löst och inte alls som i Östersund där det gick så jävla bra där. när jag kom till depån så var jag fan inte sugen på att köra någon cross alls längre för den dagen, så illa var det. Men jag for ut på crossbanan och körde några varv men jag var inte alls koncentrerad på det jag skulle träna på, så det skit det med. Men det var otroligt mycket folk där på familjedagen :) det var kul att se. Sen fick jag beröm av en gubbe som sett mig från första början jag körde på klingre och han tyckte att jag hade utvecklats bra och att jag kör riktigt bra. Jag sa det ja jag har ju inte kört på 6 år så och han blev lite ställd han trodde säkert jag hade kört länge. 

I måndags var min första skoldag! vi är 16st elever och alla kommer ifrån olika städer som Övik, Solle, Kramfors, H-sand och S-vall. Det är en riktigt trevlig klass må jag säga :) vi är 4 brudar resten grabbar :) jag måste ju säga det att jag är så himla glad att jag har börjat där! lärarna är hur bra som helst. Idag gjorde vi ett prov/test så dom ska kunna bedömma oss inviduellt på hur lång utbildning vi ska få. Sen har vi beställt stålhätteskor sen hoppas jag på att man får arbetskläder :) men jag måste ju ta mig in först och nu är det 3 veckor prövotid så man måste visa framfötterna om man vill vara kvar på utbildningen. jag ska ge allt! för detta är verkligen något för mig :)


Postat av: Elin

Kom till Årsunda och träna på lördag :) Jag och Pia ska åka dit upp :D

2011-03-17 ~ 11:49:24
URL: http://littleramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: