10/3

Hej alla glada!
Idag har jag fått mig en skön träningsvärk, som det ska vara då ;) Vi har precis kommit hem ifrån Camilla och Jeppe, vi test körde mini radiostyrda bilar as söta :) Imorgon ska jag med Peppe till jobbet ska slipa våran sovrumsdörr ska även försöka övertala Peppe att jag ska få lacka den ;) jag är mycket tveksam till att han kommer låta mig gör det men värt ett försökt :P Han ska även lacka mina fälgar till hojen jag vill ha lila men tror inte dom hade den färgen hemma. aja det blir vad det blir :P
På lörda så ska jag äntligen få se småstadsliv Live! fan vad kul jag kommer att skratta ihjäl mig! :D Peppes kompis skulle inte gå så jag fick ta hans biljett! :D Kung Kung Kung.

På söndag blir det klingrebanan, det är familjedag där så dom bjuder på banavgiften :) sen får alla köra där och dom skulle även låna ut cross till den som vill prova. Tror det kommer bli en mycket trevlig dag! Min kusin Kajsa kanske komma och test köra, skulle vara kul om hon blir intresserad.


Postat av: Elin

Småstadsliv live är hur kul som helst :D

2011-03-11 ~ 11:18:06
URL: http://littleramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: