underbart

Allt är så himmla bra! Jag kom in på transport så nu ska man bli lastbils chaffis :D jag har fått 3 veckor semester :D jag är så glad så det går inte att beskriva allt bara flyter på och jag är så lycklig över att jag har bästa vännerna och familj!

Peter jag är verkligen så lycklig att få dela mitt liv med dig! <3 längtar så mycket tills vi ska åkta till Thailand det är inte så långt kvar nu! :D

Snart ska Tess komma och då ska vi åka och handla saker till smörgåstårtorna! åååh vad gott det kommer att bli.


Postat av: Mallan Brallan

Va kul att åka till Thailand!! Avundsjuk! När åker ni? :)

2011-06-30 ~ 19:29:48
Postat av: Malin

jag tror vi skulle försöka komma iväg i oktober :)

2011-07-01 ~ 11:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: