Studenten

Idag har bror, syster och kusinerna Hampus och Frida + go Vickan tagit studenten fan var länge sedan jag träffade Vickan så kul måste åka och hälsa på henne när allt lugnar sig!

Det har varit en super trevlig dag har även blivit solbränd :P god mat och tårta kan inte bli bättre!

Jag fick ett tråkigt besked idag, jag har cellförändringar på livertappen så jag ska få åka in och operera bort en bit ifrån livmodertappen där vävnadsbiten sitter för att sedan skickas in för undersökning då man kan få reda på hur allvarligt det är. om man inte tar bort det då kan det bli livmoderhalscancer.

Jag förstod att det skulle vara något fel som vanligt med den oturen jag har. men tycker det är bara så drygt att ska måste gå igenom en operation och sövas. usch vad läskigt

nu jag gör kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: