Misommar

Vi åkte med båten till lustholmen för att fira midsommar. det var trevligt och skoj med alla lekar klart vårat lag vann så klart ;) men alla som hade deltagit i tävlingarna fick välja super fina priser. Måste säga att det var super fint väder regnade inte ett dugg det blev bara molnigt mot kvällen.

Gubbben mådde mindre bra dagen efter han söp som in i helvete har nog aldrig sett han dricka så mycket. jag låg i båten och var vaken typ hela natten för jag var så jävla orolig! han hade först somnat i bastun som tur var så bar någa ut han och han fortsatte sova på sanden bara i badbrallor sen kom han in till mig kl 6 på morgonen, jag tror han drog in hela sandstranden i sängen as mysigt!! jag som hatar om det finns något minsta lilla tillstymmelse till korn i sängen! iaf så låg Peppe så nära mig som han kunde full och as kall var han men jag kunde inte bli arg på honom han låg och skrattade och hans skratt smittar av sig så jag kunde inte mer än le och hoppas på att han skulle somna vilket han gjorde och han fnittrade sig till sömns!

Vi åkte iaf hem på lördagen Peppe orkade inte vara i båten när han var så bakis. tyckte faktiskt synd om honom då jag vet hur man blir själv.

Vi åkte tillbaka idag för att hämta båten! det gick smärtfritt. När vi kom hem så klippte Peppe gräset och sen for vi hem till mor och far jag åkte dit för att vara social och Peppe så han kunde se på Formula 1 tur pappa är lika intresserad som Peppe av det dära.

Jag fick super mysig present av Peppe idag han bjöd mig på hornöberget. kan ju säga att jag åt så jag trodde jag skulle spricka. jag är fortfarande mätt hehe :) 

På fredag blir det iaf kalas och Go gumman Tess ska hjälpa med alla tårtorna på torsdag :) jag tycker det blir så lätt att laga när man är med Tess och roligare! :)  

jag är så vansinnigt trött så jag tror jag ska sova snart! :) hoppas alla hade en bra midsommar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: