Helgen

Hello alla glada! :)

Helgen har varit kanon. fan vad skönt det har varit att inte ha dator eller tv :) jag har inte saknat det ett dugg! vi har haft syrran och Oskar på besök 3 dagar i rad, tror jag. Sen kom även Tess och Rikard på middag. Det var super trevlig. första dagen lillsyrran kom så blev hon full som faan men satan vad jag och Peppe skrattade åt henne! :P men resan hem för henne hade varit mindre rolig men inte för mig och Peppe vi skrattade när vi fick höra vad Oskar hade fått gått igenom med henne. dom åkte kl 2 ifrån oss och var hemma vid 5 på morgonen. Dom bor bara 1mil ifrån lusholmen. ja ni kan ju tänka er vad som hände.

Vi var på Lustholmen i 5dagar och hur skönt som helst. nästa gång vi åker ut med båten är när vi ska till kramfors stadsfest med Tess och Rikard med deras familj. Sen kanske Mange och Jonas följa med dit :)

Den helgen vi ska vara i kramfors ska Peppe tävla i Nora så det blir fullt upp.

Imorgon är det Cross träning äntligen säger jag bara. Igår när vi var där så hade vi totalt glömt bort att det var träningläger ifrån njurunda där. fan vad putt man blev. fick kolla på träningen medans Peppe tränade enduro.

Jag måste säga att noras crossklubb är inte alls desamma som för 6år sedan den var så mycket bättre då och det var en sammanhållning som ingen annan klubb hade. alla kände alla och vi hjälpte alltid varandra. ingen var nedverderande mot någon eller snackade skit. nu har det blivit en prestige grej allt ska vara nytt och fetaste bussarna är det som gäller. och är man nybörjade så är man ivägen typ. det är tragiskt men sant. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: