8/6

Idag har det varit ensam dag jag har bara velat vara för mig själv. var skönt faktiskt kollade på film och bara va! När Peppe kom hem så kollade vi på nya filmen Priest det var en riktig Malin film :) vampyrer och sånt övernaturliga saker. älskar ju även fantasy :) 



Tanken har slagit mig och jag kanske ska börja läsa, mamma har ju en massa bra böcker som jag får låna så borde ta chansen och testa på att läsa :) känner mig bara så gammal när man ska börja läsa. hehe. Men jag kan ju hålla med om när det verkligen är något spännande i en bok så kan man inte sluta läsa.  

Imorgon är det fullt upp igen då är det studenten för halva släckten och syrran kille Oskar :) det ska bli riktigt lillsyrran tar ju inte studenten för en på fre i svall så då ska jag gratta henne där!


studentparet :) så sött



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: