20/6

hej hopp gummisnopp!

Idag har man beställt tid för matteprov, blev nästa onsdag.


Såå stolt över Peppe i lördags! Han kom 3a av 34st :D han höll ett jävligt bra tempo hela tävlingen! och jag stod på sidan och skrek och hejjade på honom! den galna flickvännen vettni ;) det uppskattade iaf Peppe!

vi var bjuden på grillat hemma hos mor och far sen drog vi in till kramfors stadsfest! jag har nog inte haft så mysigt med någon förut som jag hade med Peppe den kvällen<3 vi kollade på Corroded och diggade, tycker dom är bra! sen småstadsliv och livin cover

Haha det är lite roligt för jag känner mycket mer folk i kfors än vad jag gör i hsand! :) jag måste säga att jag har alltid gillat kfors bättre än hsand.


Corroded - Age Of Rage bra som fan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: