13/4

Vad tiden går fort jag tyckte jag och Peppe träffades nyss men nu är det över ett halv år sedan! :) jag har aldrig mått bättre!!

Stakars stora syster hon åkte in till sjukan på fredags natt för dom trodde det kunde vara hjärnblödning fy vad läskigt! men nu är hon iaf hemma och är sjukskriven då se var proverna säger.

Jag hade en super mysig dröm inatt, men jag hade tydligen puttat på Peppe så han vaknade oxå hade jag varit helt exalterad och sagt "GRATTIS du ska få trillingar" Peppe frågade imorse om jag drömde något inatt och då kom jag på vad det handlade om och han skrattade när han berättade för mig vad jag hade gjort och sagt, jag tyckte det var lite pinsamt :P  jag kom ihåg att jag var på ultraljud och då visade det sig att jag och Peppe skulle få trillingar jag blev skit glad iaf :) men risken finns att vi får tvillingar för att mamma har tvilling syster.

Nä fy vilken barnlängtan man har! men någon gång ska det väl få bli våran tur :)

När jag kom hem idag så har jag städat hela lägenheten och tagit ner alla gardiner för dom ska tvättas, sen renbäddat så mysigt att lägga sig i renbäddat :)

Imorgon hoppas jag verkligen på att jag ska få köra cross har längtat som attan!


Fick mina cross glasögon idag och våra nya bakdäck! så nu jävlar har man kung fäste!
Till helgen har ju Älskling enduro tävling :) jag tror det kommer gå bra för han :)

Nä nu hoppas jag gubben kommer hem snart så vi kan se på film! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: