11/6

Igår var det super trevligt, var med Vickan, fan vad jag har saknat henne! det var skit längesedan man umgicks! ;) vi satt på balkongen och drack lite vin, jag blev full som vanligt på 3 glas :P sen kom Selina och hennes kompis. Sen åkte vi och hämtade lillsyrran och Oskar.

Det blev aldrig att vi kom till hamnkrogen vi fastande hemma men lika skönt var det. jag fick migrän.

Ikväll ska Anglica och Camilla göra stan osäker så man kanske jag och Vickan åker och kikar vad dom har för sig :P

Nu måste jag klippa klorna på Eros och ge honom örondropparna för han har fått svamp :( sen fick han ju 1års sprutan igår :) 

Snart åker jag till Jessica och grattar henne hon fyller ju 23 idag :) puss på re <3  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: