Klingre crossbana

Igår kväll så var vi och mekade på 125an i 5 timmar fixade lite allt möjligt. Men idag när vi skulle köra så insåg jag att den slirade jävligt mycket på kopplingen trodde inte det var så mycket, även fast vi flyttade om lamellerena tydligen så hjälpte inte det.

När vi kom på banan så började vi med att knäppa kort för det hade tydligen inte varit så många på den banan någon gång så dom skulle se om dom kunde få med kortet i tidningen.

Dom första 4-5 varverna på banan var uppvärmning och kollade läget på hur den såg ut, körde sedan in till depån för att dicka lite vatten och vänta på att armarna inte skulle vara så stum, märks att man är otränad.
När man körde ut igen så hade jag den inställningen att jag skulle iaf ta minst ett platåhopp, andra varvet så klarade jag det klockrent, då var mitt mål avklarat för dagen, men kände att jag kunde bli bättre att ta kurvorna så började träna på det gick frammåt men nästa gång blir det hård träning på det!

Jag har inte kört på 6år och då körde jag 85cc och nu kör jag 125a och känns redan kanon och det är andra gången jag kör på bana! jag säger då det att det jag lärde mig för 6år sedan sitter i ryggmärgen men är ringrostig. Jag är jävligt stolt över mig själv då jag ser att jag utvecklas för varje körning.

Mitt mål 2011 är att jag ska ställa upp i klubbmästerskapet och det ska bli huffsat resultat. 



Har även gamla bilder så jag körde 85cc




En gammal bild då vi alla ifrån Nora körde 85cc i Sveg
Honda freaks var vi :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: