Älska de människor....

Idag har jag fått reda på en mycket fin vän som har gått bort! Han fick en alltid att le och var alltid så snäll mot mig. Det var MÅNGA år sedan jag såg honom men har många fina minnen med han och kommer aldrig glömma honom! många nära och kära kommer att sakna dig.

Igår var det något jag hade glömt som är så otroligt viktigt som många glömmer tror ja! man tar dom man älskar förgivet. Man måste visa uppskattning, tacksamhet och kärlek. Det är något som är så otroligt viktigt för nästa dag kan det vara för sent. och då kommer man ångra sig resten av sitt liv. jag skulle aldrig vilja skiljas som ovän med någon som en gång betyder väldigt mycket för mig skulle det hända något den personen så skulle jag aldrig förlåta mig själv! VARJE DAG KAN VARA DEN SISTA!

Jag älskar min familj. blodet är tjockare än vatten! Vi har en sån bra sammanhållning i familj släck är lycklig över att vi har det.

Jag vet inte hur jag ska förklara hur jag känner just nu men en sak vet jag att jag kommer kriga för dom jag älskar!! men här en låt som jag lyssnade på när jag skrev detta!






Postat av: Lillasyster

Vilken fin text du skrivit i detta inlägg.

Vi stöttar varandra så kan man ta sig igenom eld och vatten utan tvekan.

Vilken djup låt, tog en rakt i hjärtat..

Jag beklagar sorgen!

Varma kramar.

2011-03-04 ~ 14:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: