Sjukan

Har legat inne en natt på BB för att jag fick en rejäl höjning av blodtrycket så jag spydde som en gris och hade en satans huvudvärk. Men nu så har jag fått blodtrycksmedicin iaf. Så nu hoppas jag slipper ligga inne nå mer innan bebis kommer! :D det gick en vecka så fick jag åka in igen det är ju helt otroligt vad jag har fått natta över på BB mycket. men det är bra att dom har koll på barnet vårat :)

Men dom tror att en havanskapsförgiftning är på g den kan komma så här smygandes. men hoppas han får vara inne någon vecka, men blir jag så dålig som jag blev igår så vill jag att dom tar ut honom orkar inte må så skit igen.

Till veckan ska jag in på UL igen och kolla hur han har växt och sånt om han nu inte har växt som han ska så bli det nog att dom tar ut honom.

Nä nu ska jag och älsklingen åka till Sara och Niclas o fira in det nya året! :D

GOTT NYTT ÅR! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: