packar

Håller på att packar BB-väskan nu, känner att hjärtat kan ju komma när som helst. Packar 4st ombyten till Birger och 3 i stl 50 och en i stl 40 om han är liten när han kommer.

Till Mamma:
blodgrupp 
tofflor
kläder
schampoo/ducshcreme
hårborste
tandborste/tandcreme
amningsinlägg
bindor

Till Pappa:
Kläder
tandborste

Birger:
Babyskydd
ytterkläder
blöjor
våtservätter

Övrigt:
Kamera/laddare
mobil/laddare

Säg gärna till om jag har glömt något! :)


Postat av: Elin

Haha Malin lämna bindorna hemma du får nätvyxor och 6:ans blöjor ;p

2011-12-20 ~ 16:57:17
Postat av: valeria - Mamma till williot

Jag använde bara bindorna dom har på förlossningen och bb ;) Dom e kung! ;)

Sen är ju snuttefilt bra att ha!

2011-12-20 ~ 17:33:41
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: Malin

Elin haha så man får känna sig som en riktigt kärring! :P



Valeria jo det höll jag på att glömma!! tack! :)

2011-12-20 ~ 17:58:53
URL: http://shedevilracing.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja Malin haha,, när jag fick Lukas använde jag dom i 2 dagar sedan på natten i en vecka typ ;p med vilma blödde jag som en gris snodde med mig massa extra hem. Blödde genom sängen och allt, fast alla är vi ju olika :p

2011-12-20 ~ 18:05:15
Postat av: Malin

Ja jag ska nog sno med mig jag med om det kan bli så jävligt. :P det är ju alltid bra att ha! Men fy fan vad jobbigt. Hoppas verkligen inte man blöder så mycket, vilken mardröm.

2011-12-20 ~ 18:25:32
URL: http://shedevilracing.blogg.se/
Postat av: Elin

Hehe nä det är ju så olika. Men ta med mysbyxor!! Ställ dig i duschen och spola med ljummet vatten när du ska kissa kommer svida som satan :S

2011-12-20 ~ 21:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: