Natt

Vi bjöd lillsyrran och Oskar på mat, det blev kovstråganoff Peppes specialare :) skönt att man slapp laga mat idag igen och imorgon är vi bjuden på mat hos mor o far! 

Är precis hemkommen ifrån Jeppe o Camilla, när vi kom så drog grabbarna över till grannen och drack lite öl o vin medans jag och Camilla spelade guitar hero, alltså det var säkert 2 år sedan jag spelade de sist men det gick ganska så bra ändå, kunde köra på medium iaf :D men fick spö ändå.

nu är töjningarna klar i öronen det gick fort. blev samma stl som förra gången 8mm, de tog 2 dagar men nu har jag mina snyggaste smycken i, få se hur länge jag kan ha dom denna gång innan jag vill ta ut dom. Det ända nackdelen med att ha töjning är att man måste tvätta varje dag annars luktar det surpulla, och man får lite större hål än förut när de läkt men jag har ju redan förstört mina öron så jag kan lika gärna ha dom i ett tag nu.

ååhh vad jag längtar tills på fre nästa vecka då ska jag klippa mig och äntligen kunna göra något snyggt! sedan åker jag till Madde och kanske Tess följer med. Mysigt med tre gravida brudar :D mycket att prata om. Sen på kvällen så blir det hårfärgning för fulla muggar :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: