29/12

Inte långt kvar nu till nya året! :) Ska bli kul att gå in i det nya året 2012 det är då mitt och Peppes liv aldrig mer kommer vara desamma igen. Vi har en mycket spännande tid framför oss! :)

Har varit hos sjukgymnast idag och kollat var det är för fel på någon sena i axel/hals det visade sig vara en muskel som är förkortad då jag ska stretcha, nu när man kommer åt den. Han lyckats gör så det känns hela tiden nu vilket är bra för nu vet jag hur jag ska stretcha som. de kunde bero på att jag vurpat med crossen och har kommit ett tag efteråt. han sa även att jag har en dålig hållning så jag ska sträcka på mig när jag går! vilket är bra vill inte ha några problem när jag blir gammal. Men en bra sak var ju att jag hade bra leder sa han :)

Nu snart ska jag till bm och se hur mycket blodtrycket ligger på nu då. hoppas det är bättre. och att inget annat  dåligt. 

Peppe ska lacka min hjälm åt mig med She Devil loggen som är på bloggen. Tess ska fixa till den så hon får en svans. Sedan kanske man får den med snygg text som det står She Devil på hjälmen. :D det kommer bli så snyggt.

Tänkte man kanske skulle ner till Peppes jobb o sedan åka på Ikea imorgon med älskling och köpa hyllan så ska vara vid spjälsängen. Sen kanske hitta några gardiner.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: