21/12

Ska ner på stan nu och göra lite ärenden åt min kära sambo. Eller nja en sak ska jag köpa till mig själv vita strumpbyxor. Sedan ska jag in på systemet köpa lite dricka till älskling, ska även köpa en julklapp. Sedan hem och äta lite, sen åka till stora syster och kolla på när hon blir klippt :)

Måste säga att det är så jävla underbart med spotify premium fick med det när jag köpte mobilen. Tänkte jag och gubben skulle ner i förrådet och leta rätt på min dator högtalare, dom är grym.

HAHAHA stod och dansade framför spegeln det ser ju förjävla kul ut med magen! :D Ja men ska ju inte till krogen så det är ju tur. Men lite charmit är de ju ;)

Vad händer på nyår då!?? Inga förslag??? Har ingen som helst aning om vad vi ska göra. Tänkte det skulle vara kul att fira med Tess men då har dom ju redan planerat annat som vanligt! Aja men det löser sig alltid kan man hitta på något jävulskap :P

Måste bara skratta, mamma och pappa tycker jag ska sluta svära men jag vet ju knappt att jag gör det, men jag vet att jag skriver svordommar. Ja i iaf så vill dom det för att dom vill inte att barnbarnet deras första ord ska vara en svordom. Skulle vara lite komiskt. men det kommer inte att hända. Det är ju annat när man har barnet i famnen inte fan sitter jag och svär då häller så sitter man väl mer ååhh så söt mamma älskar dig mm.

Ja iaf något som jag kommer bli förbannad på är om någon lägger sig i hur jag uppforstrar mitt barn. Det är annat om man ger än råd, det är helt annan sak. Men inte när någon säger hur man ska göra som eller om någon lägger sig i när jag tillrättavisar honom. Jag och Peter har pratat mycket om uppforstran och vi vet hur vi vill ha det som. Men mest av allt kommer vårat barn få kärlek och uppmärksamhet. Vi älskar det som inget annat. Längtar som tusan tills han kommer <3 mamma o pappa kommer pussa upp dig hjärtat!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: