20/12

Tänkte jag skulle ta mig en promenad nu innan det blir mörkt :) Så fint när solen skiner.

Nu har lillsyrran klipp sidecut och storasyrran ska göra det i veckan :) Haha 3 systrar som har sidecut COOLT! :P
Tänkte jag skulle lägga upp bilder på hur det blev som sedan! jag ska ju inte klippa mig fören på fre så nästa vecka blir det bilder.

Känner för att baka men har inte orken att ställa mig där, skulle vara roligare om man är 2.

Ikväll ska älskling köra enduro, jag är inte alls avvis. Fan jag hade mer än gärna satt mig på hojjen och köra nu! det var ju as länge sedan jag körde.

Nä men om det hade kommit någon snö någon gång så hade jag gärna åkt skoter efter nyår för då får hjärtat vårat komma om han vill :)

Aja ut och röra på dö fläsket :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: