V32

Idag är det exakt 8 veckor kvar till BF :) känns helt fantastiskt längtar så troligt mycket nu!
Jag och Peppe var på tillväxt UL idag och allt så bra ut och vi fick se i 3D as häftigt! Så nu har man fått ett ansikte på Birger :) Han vägde ungefär 1600g. Han låg med huvudet neråt så läkaren trodde att han mycke väl kunde ha fixerat sig för han har legat neråt hela tiden sedan uppsala. Sen så sa läkaren att jag har ett stort bäcken så det var skönt att höra. Jag tror att lilleman kommer om 3 veckor det känns som om han har gjort sig redo för världen.

Jag kan inte sluta kolla på 3D bilden det är de vackraste jag sett. Så jävla SÖT.


V 32 (31+0) 62 dagar kvar till BF

Ikväll ska jag på stan och köpa en julklapp och sedan kolla om jag hittar några strumpbyxor till klänningen som jag ska ha på jul! :) Dom ska vara vita stickade iaf. Älskling ska äntligen klippa sig ikväll, det behövs verkligen! ;)

På Juldagen så ska det bli hur mysigt som helst! :D Camilla, Jeppe och Jordis ska fira den med oss hemma hos mor och far det ska bli 3 rätters middag! :) Sen ska dom som inte är gravida dricka en massa god dricka :P Tror lillsyrran skulle fixa drinkarna.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: