17/12

Igår blev det birsta som sagt. Sara o Joline var ju med oxå :) så det var trevligt. men jag kände att jag orkade inte med mycket. var helt slut när jag kom hem och ont i rygg och fötter. och jag slocknade halv 10 och sov till 12. så otroligt skönt!

har fått tid till UL nu på mån, dom ringde igår och sa att dom var rädd för att bebis är för stor. Så det visar väl sig när dom har mätt. men när syrran har gjort tillväxt UL så har det aldrig stämt.

killkompis på fb skrev att han var så less på att höra alla verkade vara så lyckliga. Men då skrev jag: Jag är så jävla less på alla som är dramaqeens och bitterfitter hela tiden och bara klagar. sånna tycker jag är jävligt drygt att läsa om!

Visst allt är inte bra men kan man inte försöka fixa till det då?
Nog om detta, det är inte jag som är i den sittsen så varför jag bry mig egenliten? ;)

Fick iaf super god mat hos syrran det var inte julbord som jag trodde haha. Nu tänkte jag åka till syrran och se på när hon ska klippa sig få se om kör på en sidecut oxå! :P tror inte hon vågar ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: