16/12

var ju hos BM igår och blodtrycket är för högt undertrycket ligger på 91. Så nu måste jag göra ett tillväxtultraljud nästa vecka för att se så bebis har växt som han ska. Men sist när hon mätte magen för 2v sedan så var han helt plötsligt förstor. Jag fattar ingenting men då litar jag mer på UL. Jag säger då det alltid ska det vara något! Kommer säkert vara en helvetes förlossning oxå. 

Efter jag var hos BM så åkte jag och hämtade upp lillsyrran på stan oxå köpte jag ny hårfärg! :) 


Det blir violet, tror det blir bra till min nya frilla :P 

Jag och syrran åkte till Camilla och Jeppe för att hämta min dator, Jeppe tusen tack! han formaterade hårddisken oxå tog han ut alla bilderna. Så nu ska datorn ut på tradera.
Sen när gubben kom hem så får vi och käkade på subway, känner att det är lite uttjatat med det nu. är inte lika gott som förr.

Idag ska jag, Tina och Nea åka till birsta och kolla runt. Jag ska till mio tänkte jag och köpa något. Sen får vi väl se vilka affärer som blir utsatta för oss :P

Ikväll så blir det julbord hos stora syster ska bli hur mysigt o gott som helst har längtat efter det faktiskt! :)


Postat av: valeria - Mamma till williot

Du har då inte turen med dig! Men hoppas allt går bra! :)

2011-12-16 ~ 08:07:18
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: Malin

Jo få se på mån hur det står till i magen!

2011-12-16 ~ 11:31:11
Postat av: Louise

Hej :) Vart köpte du den hårfärgen?

2012-01-03 ~ 17:31:33
URL: http://noisywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: